من خدایی دارم
روانشناسی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

ایا از وبلاگ ما راضی بودید؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روانشناسی و آدرس rooberoshanaee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 36387
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 36387
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

Online User
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 100
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 46
:: باردید دیروز : 62
:: بازدید هفته : 108
:: بازدید ماه : 108
:: بازدید سال : 420
:: بازدید کلی : 36387
من خدایی دارم

من خدایی دارم،
که در این نزدیکی است

 

نه در آن بالاها

 

مهربان، خوب، قشنگ

 

چهره اش نورانیست

 

گاهگاهی سخنی می گوید،
با دل کوچک من

 

ساده تر از سخن ساده من

 

او مرا می فهمد

 

او مرا می خواند،
او مرا می خواهد
او همه درد مرا می داند
یاد او ذکر من است،
در غم و در شادی

 

چون به غم می نگرم،
آن زمان رقص کنان می خندم

 

که خدا یار من است،
که خدا در همه جا یاد من است

 

او خدایست که همواره مرا می خواهد
دیگران می گویند :

 

آن کسانی که به ظاهر بنده خوب خدایند

 

به من می گویند :

 

مرد کافر شده ای!!

 

و چه هشدار که از آتش دوزخ دادند

 

باز هم می گویند:
که خدا اینجا نیست

 

و خدای آنها، غیر آنست که من می بینم،
می دانم

 

یک خدایی بی رحم
غرق در خودخواهی،

 

عاشق ظلم و ریا و همه در خشم و عذاب

 

آن خدایست که آنها گویند
بنده او باشیم
دیده را می بندم

 

در دلم می خندم
زیر لب می گویم :

 

پس خدا اینجا نیست



تعداد بازدید از این مطلب: 297
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

نویسنده : saharjalili
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید خوش حال می شوم نظرات خودتون رو بنویسید سوال انتقادات وپیشنهادات هم خوش حال می شوم بنویسید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید